Subject: reaktywacja
From: białe gawrony <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 24 Apr 2005 14:48:06 +0200

czesc obiny, co tam u was?
 widze ze kiosk sie ladnie rozwija. ja  probuje przelamac mocna stagnacje 
ktora ogarnela gawronie stada, tak juz dluzej byc nie moze,
chcialabym mocno ruszyc od pazdziernika, listopada z takim zespolem akcji 
powiazanych z idea BND, jestem w trakcie pisania projektu  do programu 
mlodziez, poprostu stwierdzilam ze warto sprobowac wykorzystac na jakis 
sensowny cel kase ktora mozna od nich dostac. i tu wlasnie ta kwestia by to 
wszystko bylo sensowne, a nie bylo tylko GADANIEM MORALIZUJACYH TEKSTOW O 
TYM BY KOSNUMOWAC SWIADOMIE, KTORE I  TAK DO PRAWIE NIKOGO NIE TRAFIAJA, CZY 
TEZ ROBIENIEM AKCJI WYMIANY KTORE SPOTYKAJA SIE Z NIKLYM ZAINTERESOWANIEM.
ciagle glowie sie nad tym jak zabrac sie za to tak by choc troche ludzi
poczulo w takim sceptycznym podejsciu do konsumpcji duza sile
kontrkulturowa, ktora ja przyzam ze czuje zajebiscie. szukam pomyslow jak by 
to wszystko poprowadzic zeby takie akcje nie spotkal sie z odbiorem jak to
nadkonsumpcja, przeciez w polsce  wiekszosc nie ma pieniedzy na zycie czy 
wrzuceniem calej akcji do kubla pod tytulem segregacja odpadow. zeby to bylo 
bardziej na luzie, ale mimo wszystko bardziej uderzalo w swiatopoglady i 
pokazywalo pewne ciekawe rozwiazania.
myslalam o jakis warsztach pokazujacych alternatywne sposoby zycia (mniej 
kosumpcyjne) prezentacje takich miejsc, osob ???,  prezentacje robienie 
sztuki ze smieci czy znajdowania sztuki w smieciach,  wystawe takiej sztuki 
ktora wlasnie robi walor z negacji konsumpcji, warsztaty rekodziela, cos o 
sytemach bez pienieznych.....
hmmm pisze do was liczac ze moze wam sie jawi troche pomyslow wokol tego, 
bede wdzieczna za wszelkie opinie na ten temat

a poza tym wyglada na to ze gawrony beda mialy wreszcie swoja wlasna wieksza 
przestrzen w jednej ze starych fabryk, chcemy tam wynajac pare pracowni 
wspolnie z grupa mlodych arystow, wymagajacych lekkiego zaktywizowania ;) 
pojawila sie wsrod nich idea zeby  zobaczyc jak dziala obin i kolonia 
artystow, bo na naszym lodzkim gruncie takie rzeczy sie raczej nie dzieja... 
i tu pytanie czy moga was odwiedzic, im najjbardziej pasuje weekend majowy, 
to jest grupa ok 3 -4 osob,

pozdrowienia od gawronow

agata

-------------------------------------------------------------------
Twoja komorka wymaga wzmocnienia? 
Sciagnij tapete z najwiekszym silaczem.
Tutaj >> http://link.interia.pl/f1876 <<